۱۳۰‌ کلاس درس در خراسان رضوی با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید

مشهد- ایرنا- ۱۳۰ کلاس درس روز جمعه با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار خراسان رضوی و مسوولان استانی به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی روز جمعه در این خصوص به ایرنا گفت: علاوه بر این تعداد کلاس، عملیات اجرایی ایجاد پنج هزار کلاس درس و چهار سالن ورزش دانش آموزی نیز با حضور وزیر محترم آقای رضا مراد صحرایی آغاز شد.
سید امیر شوشتری ادامه داد: این طرح های آموزشی در قالب یادگار ابراهیم و با هدف تحقق عدالت آموزشی با تکیه بر ظرفیت های مولد سازی به ثمر نشسته تا به افزایش سرانه آموزشی خراسان رضوی کمک کند.
وی تصریح کرد: طرح های فوق با اعتباری بالغ بر ۹۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: چهار هزار کلاس درس در دولت سیزدهم در خراسان رضوی تاکنون ایجاد شده است و در مجموع امروز با آغاز عملیات اجرایی احداث پنج هزار کلاس درس، این آمار به ۹ هزار کلاس درس خواهد رسید.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *