وب‌سایت جهانی اسپیدتست اعلام کرد که سرعت اینترنت ثابت در ایران در یازدهمین ماه از سال ۲۰۲۳ میلادی با یک پله سقوط به رتبه ۱۵۴ در میان کشورهای جهان رسیده است.

اینترنت ایران بدتر از موزامبیک و زیمباوه + عکس

وب‌سایت جهانی اسپیدتست اعلام کرد که سرعت اینترنت ثابت در ایران در یازدهمین ماه از سال ۲۰۲۳ میلادی با یک پله سقوط به رتبه ۱۵۴ در میان کشورهای جهان رسیده است.بر اساس تازه‌ترین فهرست وب‌سایت جهانی اسپیدتست که رده‌بندی کشورهای جهان بر اساس سرعت اینترنت همراه و ثابت را اعلام می‌کند، میانگین سرعت اینترنت همراه در ایران در رتبه ۷۵ جهان و میانگین اینترنت ثابت در ایران در یازدهمین ماه از سال ۲۰۲۳ میلادی با یک پله سقوط به رتبه ۱۵۴ در میان کشورهای جهان رسیده است.
بر اساس این گزارش، میانگین سرعت اینترنت همراه و ثابت جهان در نوامبر ۲۰۲۳ به ترتیب به ۴۸.۶۱ و ۹۰.۲۱ مگابیت برثانیه رسید و این درحالی است که میانگین سرعت اینترنت همراه در ایران در همین تاریخ ۳۱.۸۲ و برای اینترنت خانگی و ثابت نیز تنها ۱۲.۷۶ مگابایت بر ثانیه بوده است.

همچنین ببینید

جزئیات اختصاصی از بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه

مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه‌خانه بازداشت شد.

یک نظر

  1. مامنتظره اتیوپی واریتره شدنیم موزامبیک اگه بودیم که خوب بود…چه میشودکردوقتی ملتی اسیروگروگانه عده ای میشوندکه فعلاً گمان میکننددنیاروی همین پاشنه ای که خودشون ساختندمیچرخدواصلا فکر نمیکنندکه این چرخ یکروزی استپ که نمیکندهیچ بلکه همه اینکارهایی که میکنندبه صلاح مردم هس ولی اون چیزی که نمیدوننداین هس صلاح مردم این سلاح وقدرتی هست که نباید دراختیاره افرادی میذاشتندکه مملکتی که دنیا آرزوی زندگی درش داشتندشماهارتبه این کشور رااززیمباوه هم پایینترخاهیدآورد.خودتون خوب میدونید که اینکاره نبودیدونه خاهیدبودچون دلتون درگرووه این مملکت ومردمش نیست ،،ولی فعلأ چون فرمون دردستانه شماست بریدجلوبینم چه میکنیدبالاخره یجایی این چرخ پنچرخاهدشدکمااینکه همین حالاروی رینگ هس این چرخ فقط تقلای شماست که اینجوری با ایران شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *