تیراندازی مرگبار در کلیسایی در آمریکا / ۲ نفر کشته شدند

پلیس شهر لکسینگتون در ایالت کنتاکی آمریکا در بیانیه‌ای از جان باختن دو نفر در جریان حادثه تیراندازی در یک کلیسای این شهر خبر داد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، در بیانیه پلیس شهر لکسینگتون آمده است: این حادثه پس از آن رخ داد که مظنون ابتدا یک افسر پلیس ایالتی را در نزدیکی فرودگاه بلو گرس هدف گلوله قرار داد و سپس به کلیسای باپتیست جاده ریچموند گریخت.

بر اساس این بیانیه، عامل این تیراندازی پس از ورود به کلیسا، در آنجا نیز چندین نفر دیگر را زخمی کرد.

Check Also

آماده باش در ۹ استان به دلیل بارندگی

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور­ از آماده باش در ۹ استان به دلیل احتمال سیل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *