مسیر‌های خدمت‌رسانی تاکسیرانی تهران در راهپیمایی روز قدس

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران، ضمن اعلام مسیر‌های خدمت رسانی تاکسی‌های شهری از سرویس‌دهی ویژه به راهپیمایان و نمازگزاران در روز جهانی قدس خبر داد.
شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: برای سهولت در تردد نمازگزاران و راهپیمایان تا پایان مراسم و در ۹ مسیر سازمان تاکسیرانی از طریق ون تاکسی‌ها به‌صورت رایگان خدمت ارائه خواهد کرد.
وی یادآور شد: در این راستا با در نظر گرفتن ۱۰۰ دستگاه تاکسی ون در ۹ مسیر منتهی به مراسم راهپیمایی این اقدام برنامه‌ریزی شده است.
بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان تاکسیرانی، مسیر‌های خدمت رسانی سازمان تاکسیرانی به شرح ذیل است:
محور شماره ۱: میدان هفت تیر به تقاطع فاطمی – ولیعصر (عج)محور شماره ۲: میدان ولیعصر به چهارراه ولیعصر (عج)محور شماره ۳: از تقاطع خیابان‌های فاطمی-حجاب تا تقاطع بلوار کشاورز-حجابمحور شماره ۴: از تقاطع خیابان فاطمی-کارگر تا تقاطع بلوار-کارگرمحور شماره ۵: از بیمارستان امام خمینی تا تقاطع بلوار-کارگرمحور شماره ۶: از خیابان آزادی حد فاصل تقاطع نواب-آزادی تا میدان انقلاب اسلامیمحور شماره ۷: از میدان حر تا میدان انقلاب اسلامیمحور شماره ۸: از میدان فردوسی تا تقاطع انقلاب – وصالمحور شماره ۹: از تقاطع خیابان مفتح-خیابان طالقانی به میدان فلسطین

همچنین ببینید

هشدار پلیس درباره استفاده از کلاه ایمنی حتی در روزهای گرم سال

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به موتورسواران هشدار داد که برای حفظ جان خود حتی در روزهای گرم نیز از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *