توصیه مهم به مسافران پرواز‌های ۱۷ فروردین

«با توجه به انجام راهپیمایی روز قدس در ۱۷ فروردین ماه مسافران هواپیما به ویژه مسافران فرودگاه مهرآباد با توجه به افزایش حجم ترافیک در مسیر‌های منتهی به فرودگاه مهرآباد دو ساعت زودتر به فرودگاه مراجعه کنند.»
مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور به مسافرانی که فردا ۱۷ فروردین ماه بلیت پرواز دارند، یک توصیه کرد. بخوانید… قالیباف: تکلیف همه ماست که در مراسم روز قدس حضور پیدا کنیم وعده اژه‌ای به خانواده شهید زاهدی و حاجی‌رحیمی پیام سید محمد خاتمی به مناسبت روز قدس برنامه شهرداری تهران در روز جهانی «قدس»
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کارگر با بیان اینکه با توجه به انجام راهپیمایی روز قدس در ۱۷ فروردین ماه مسافران هواپیما به ویژه مسافران فرودگاه مهرآباد با توجه به افزایش حجم ترافیک در مسیر‌های منتهی به فرودگاه مهرآباد دو ساعت زودتر به فرودگاه مراجعه کنند.
به گفته وی، از مسافران فرودگاه بین‌المللی مهرآباد که فردا ۱۷ فروردین ماه عازم سفر هستند می‌خواهیم که با توجه به برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و ترافیک مسیر‌های دسترسی مرکز پایتخت به این فرودگاه، برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
کارگر گفت: مسافران سعی کنند در این روز ضمن بهره‌گیری از مسیر‌های جایگزین، حداقل دو ساعت قبل از زمان پرواز خود در فرودگاه حاضر باشند.
مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی بیان کرد: با توجه به انجام راهپیمایی در تمامی استان‌های کشور مسافران برای جا نماندن از پرواز‌ها حتما برنامه ریزی و تمهیدات لازم را انجام دهند.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *