آماده شدن ۳۶۸ مدرسه در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور در چابهار گفت: طرح شهید عجمیان با بازسازی ۳۶۸ آموزشگاه در جنوب سیستان و بلوچستان پایان یافت.
پرنیان شامگاه سه‌شنبه در بازدید از مناطق سیل زده حنوب استان افزود: طرح شهید عجمیان که از ابتدای تعطیلات نوروز در مناطق سیل زده آغاز شده بود با بازسازی ۳۶۸ آموزشگاه در ۷ شهرستان جنوبی استان که در سیل اسفندماه دچار خسارت شده بودند، پایان یافت.
دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور گفت: با پایان طرح شهید عجمیان در مناطق سیل‌زده ۳۶۸ آموزشگاه در ۷ شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان که در سیل اسفند ماه دچار خسارت شده بودند با مشارکت گروه‌های جهادی بازسازی شده و پس از پایان تعطیلات نوروزی، همزمان با بازگشایی مدارش، آماده پذیرایی از دانش آموزان شدند.
دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور در ادامه افزود: با دستور و حمایت وزیر آموزش و پرورش، از ابتدای تعطیلات نوروزی کار بازسازی، مرمت، رنگ آمیزی، شاداب سازی مدارس در هفت شهرستان جنوبی استان با بیش از شش هزار نفر جهادگر در ماه مبارک رمضان آغاز شده و پس از گذشت ده روز تلاش شبانه روزی جهادگران، کار آماده سازی مدارس به اتمام رسیده است‌.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *