انعقاد قراردادهای ۸۰ تا ۲۰۰ میلیونی با نخبگان

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: نخبگان می‌خواهند کف میدان در حل مسائل کشور نقش آفرینی کنند.معاون بنیاد ملی نخبگان افزود: سعی شده زیست بوم اندیشه ورزی را تقویت کنیم. خانه اندیشه ورزان به عنوان سکوی اندیشکده ها نقطه اتصال بنیاد با اندیشکده‌ها شده و حامی ما وزارت کشور است. بعد از ۱۸ دی قرار است هیات های اندیشه ورز در سراسر کشور تشکیل شود و به کمک بنیاد و خانه اندیشه ورزان دوره های توانمندسازی برگزار شود.
کیخا تاکید کرد: معاونت علمی ریاست جمهوری در نسبت با حوزه های اندیشه ورزی ستاد فناوری های نرم دارد. ستاد قرار است اندیشه بنیان ها را حمایت کند. ما با ستاد فناوری های نرم برای پایداری این زیست بوم نوپا در استان ها تعامل فشرده داریم.
کیخا ادامه داد: روز ۱۸ دی ماه ۴۰۰ نفر از سراسر کشور در سالن وزارت کشور میزبان این رویداد ملی هستند. نیمی از آنها هیات های اندیشه ورزی هستند که در سراسر کشور کار کرده اند و بعضا به تولید محتوا رسیده اند. در این همایش ۳ هیات صبح و ۵ هیات عصر به سخنرانی می پردازند. بقیه حضار را هم افرادی از اندیشکده ها و مدیران جوان خواهند بود.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان عنوان کرد: ۲۴ نماینده اندیشکده در این رویداد جمع هستند و غرفه هایی برای اندیشکده ها ایجاد شده تا به ارائه بپردازند. برنامه ما صبح و بعد از ظهر است و بعد از ظهر ۱۸ دی ماه وزیر کشور، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان حضور خواهند داشت.
کیخا گفت: ساختار طرح ملی گفت و گوی نخبگان پیاده شده و مبتنی بر سند تحول دولت است که ۳۷ بخش دارد. شعار دولت استفاده از نخبگان است و ما می خواهیم بستر تقسیم کار ملی بین نخبگان و دولت ایجاد شود.
کیخا در مورد سقف قرار داد با نخبگان برای مشارکت در دستگاه ها اظهار کرد: این قراردادها به الف، ب، ج تقسیم شده است و از ۲۰۰ میلیون تا ۱۲۰ و ۸۰ میلیون خواهد بود. بنابراین دستگاه ها باید خودشان پای کار بیایند و مالی و معنوی کمک‌کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *