۳۲ کشته در پی ریزش معدن در کنگو

حداقل ۳۲ نفر در یک معدن مس پس از ریزش آن در جمهوری دموکراتیک کنگو کشته شدند.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از الجزیره، روی کائومبا مایوند، وزیر کشور استان لوالابا، گفت که تاکنون ۳۲ جسد پس از ریزش معدن کالاندو در استان جنوبی لوالابا کشف شده است.

مایوند گفت که با وجود «ممنوعیت شدید دسترسی به محل به دلیل بارندگی شدید و خطر رانش زمین»، حفاران به زور وارد معدن شدند.

Check Also

دستگیری قاچاقچی هروئین در شمال تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: سوداگر مرگ با ۱۵ کیلو هروئین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *