مسمومیت خفیف ۳۶ دانش‌آموز در اهر در پی گاز گرفتگی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از مسمومیت خفیف ۳۶ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه در اهر در اثر گازگرفتگی خبر داد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از ایسنا، حسن نیک آذر گفت: طی گزارشی در خصوص گاز گرفتگی با علائم مسمومیت، سرگیجگی و تنگی نفس، تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس اهر در سالن ورزشی، بلافاصله تعداد شش دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و حدود ۳۶ دانش‌آموز به بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان انتقال یافتند.

وی افزود: شش نفر از دانش آموزان در سلامت کامل بودند و ۳۰ نفر بقیه نیز با اقدامات و خدمات اولیه به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند و هیچ کدام از دانش‌آموزان بستری نیستند.

نیک آذر افزود: هم اکنون حال عمومی دانش آموزان رضایت بخش بوده و کلیه دانش‌آموزان از بیمارستان مرخص شده‌اند.

براساس این گزارش، محل دقیق نشت گاز و علت دقیق حادثه توسط ارگان‌های مسئول بررسی می‌شود.

Check Also

دستگیری قاچاقچی هروئین در شمال تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: سوداگر مرگ با ۱۵ کیلو هروئین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *