تدوین درست تعرفه عوارض برای وصول درآمدهای تعیین شده دهیاری‌ها اهمیت دارد

نشست آموزشی یک روزه تهیه و تنظیم تعرفه عوارض دهیاری‌ها برگزار شد.به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ نشست آموزشی با محوریت تبیین دستورالعمل وزیر کشور در خصوص عناوین عوارض و بهای خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها و ترتیبات وصول آنها با حضور سید حبیب موسوی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، شقاقی معاون اداره کل روستایی،  کوهخوایی کارشناس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور و کارشناسان منتخب بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان در محل سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.
موسوی در این نشست ضمن تشکر از فرمانداری اسلامشهر برای میزبانی این کارگاه آموزشی،  تدوین بهنگام و درست تعرفه عوارض به عنوان سند قانونی برای وصول درآمدهای تعیین شده برای دهیاری در طول سال  را مهم عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که این جلسه آموزشی بتواند ابهامات دهیاری ها در این زمینه را برطرف کند.
گفتنی است در این کارگاه آموزشی، ضمن تبیین عناوین عوارض و بهای خدمات دهیاری‌ها  توسط  شقاقی و کوهخوایی به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی دهیاری ها و بخشداری ها پاسخ داده شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *