کلاهبرداری 30 میلیاردی در بهشهر / متهم دستگیر شد

فیشینگ کار حرفه‌ای با 30 میلیارد ریال کلاهبرداری دستگیر شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده بررسی خرید اینترنتی با وجوه کلاهبرداری شده از طریق فیشینگ، تیم ویژه‌ای از کارشناسان پلیس فتای شهرستان رسیدگی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شاکی پرونده قصد فروش تلفن همراه خود را در یکی از سایت‌های خرید و فروش (شیپور) لوازم دست دوم داشته که شخص ناشناس با وی تماس گرفته و با واریز وجه به حساب او از طریق تاکسی اینترنتی ، تلفن همراه را دریافت کرده و نامبرده پس از مدتی با انسداد حساب خود مواجه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و ارجاء پرونده به پلیس فتا، گفت: در ادامه کارشناسان پلیس فتا با بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی پرونده و با هماهنگی قضایی وی را در شهرستان همجوار “نکا ” دستگیر کردند.

او با اشاره به فعالیت گسترده متهم در حوزه کلاهبرداری اینترنتی ،افزود: میزان کلاهبرداری انجام شده توسط متهم بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده و تاکنون ۲۶ مالباخته این پرونده در سراسر کشور شناسایی شده اند.

همچنین ببینید

واژگونی اتوبوس در قزوین / 15 مسافر مصدوم شدند

یک دستگاه اتوبوس مسافربری به علت ناتوانی راننده در کنترل این خودرو 15 مصدوم برجا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *