کشف ۶۰ فقره سرقت در اجرای طرح ۳ روزه

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق و مالخر در اجرای طرح ۳ روزه عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در سمنان خبر داد و گفت: سارقان به ۶۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، سردار جلیل موقوفه ئی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس تجزیه و تحلیل سرقت ها ، انجام گشت زنی های هدفمند و نامحسوس و بهره گیری از شگردهای پلیسی را از جمله اقدامات موثر در حوزه پیشگیری انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت : همراهی و همکاری سازمانها مردم و آموزش و آگاهسازی شهروندان نقش بی بدیل و غیر قابل انکاری در پیشگیری از سرقت دارد.

به گفته وی در پی ابلاغ اجرای ۳ روزه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در سمنان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات های جداگانه ۲۱ سارق و مالخر دستگیر شدند، افزود: سارقان در تحقیقات فنی پلیس به ۶۰ فقره انواع سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت اذعان داشت: پلیس برای تامین امنیت شهروندان هیچ محدودیتی قائل نبوده و با متخلفان در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

همچنین ببینید

سقوط مرگبار کارگر جوان از ساختمان نیمه‌ کاره جنوب تهران

کارگر جوانی که در یک ساختمان نیمه‌کاره مشغول کار بود، براثر یک حادثه به کام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *