کشف ۲۱ تن فرآورده خام دامی فاسد در تبریز

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تبریز از کشف و ضبط ۲۱ تن فرآورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف در این شهرستان در تیرماه امسال خبرداد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از صدآنلاین؛ ناصر عظیمی امروز با اشاره به کشف و ضبط 21 تن فراورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف در شهرستان تبریز در تیرماه امسال گفت: در راستای اجرای دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور و ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه، بازرسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان‌ تبریز موفق به کشف این فرآورده‌ها شدند.

وی اضافه کرد: بازرسان دامپزشکی در قالب گروه‌های سیار و نظارت بهداشتی با انجام 225 نفر ساعت کار، توانستند این مقدار مواد خام دامی غیربهداشتی را در بیش از 715 نوبت بازدید از رستوران‌ها، کشتارگاه‌ها، خودروهای حمل، قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها و سایر مراکز تولید، نگهداری، بسته‌بندی و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: اداره دامپزشکی تبریز با قاطعیت پیگیر تخلفات بهداشتی بوده و تأمین امنیت غذایی همشهریان از اساسی ترین وظایف محوله است که اجرای هرچه بهتر این مأموریت ذاتی مستلزم همکاری عموم شهروندان و گزارش هرگونه تخلف و موارد مشکوک به ویژه تخلفات بهداشتی یا فعالیت‌های بدون مجوز به سامانه تلفنی 1512 است.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *