کشف کارگاه تولید نوشابه انرژی زای تقلبی / فروش 50 میلیاردی داشتند

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از کشف کارگاه تولید نوشابه انرژی زای تقلبی خبر داد و گفت: این افراد فرصت طلب بیش از 50 میلیارد ریال از این طریق به فروش رسانده اند.

به گزارش رکنا، سرهنگ چولکی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشاتی از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به تولید نوشابه انرژی زا تقلبی با برند شرکت های معتبر و توزیع گسترده از طریق فضای مجازی در سطح کشور می کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، این کارگاه ضمن شناسایی و کشف تعداد 2 هزار قوطی نوشابه انرژی زای تقلبی و غیراستاندارد با برند شرکت معروف و تعداد بسیار زیاد و قابل توجهی کارتن های خالی به همراه آلات و ادوات تخصصی جعل، پلمپ شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه 6 نفر از متهمان اصلی این پرونده توسط کارآگاهان دستگیر شدند، گفت: این افراد فرصت طلب ضمن اعتراف با بررسی ها مشخص شد از این طریق در مدت 6 ماه بیش از 50 میلیارد ریال از این نوشیدنی ها را به حجم تقریبی 22میلیون لیتر به فروش رسانده اند.

همچنین ببینید

پلیس چگونگی شهادت مامور تکاور در کهنوج را تشریح کرد

ماموران گردان تکاوری ۱۱۶ بعد از تعقیب و گریز با بی توجهی متهمان به دستور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *