قتل عمد فوتبالیست تیم ملی عربستان

یکی از روزنامه‌های عربستان احتمال داد قتل «فهد المولد» بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور و باشگاه الشباب در دبی، ناشی از یک حادثه جنایی بوده باشد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از صد آنلاین؛ یکی از روزنامه‌های عربستان احتمال داد قتل «فهد المولد» بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور و باشگاه الشباب در دبی، ناشی از یک حادثه جنایی بوده باشد

یکی از روزنامه‌های عربستان احتمال داد قتل «فهد المولد» بازیکن تیم ملی فوتبال عربستان و باشگاه الشباب این کشور در دبی ناشی از یک حادثه جنایی بوده باشد. به گزارش الشرق، روزنامه عربستانی المدینه، پس از تخلیه دوربین‌های مدار بسته اطراف محل حادثه، فرضیه جنایی بودن قتل این بازیکن تیم ملی فوتبال عربستان و باشگاه الشباب را مطرح کرده است. این منبع نوشت: فرضیه جنایی بودن قتل فهد المولد بر اثر سقوط از بالکن منزلش در دبی در روز پنجشنبه گذشته وجود دارد. این روزنامه نوشت فهد المولد پس از پایان بازی تیم ملی عربستان مقابل چین در مقدماتی جام جهانی 2026 با نتیجه 2-1 به سود عربستان به پایان رسید، برای گذراندن تعطیلات از باشگاه الشباب اجازه گرفت و برای مرخصی و سپری کردن تعطیلات به دبی رفت. این بازیکن پس از سقوط از طبقه دوم هتل محل اقامت بر روی یک شیء سخت و سیمانی از نواحی متعدد بدن بویژه جمجمه دچار شکستگی شد و در بیمارستان جان باخت.

همچنین ببینید

عاملان قتل ۶ نفر در اهواز دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: عاملان درگیری مسلحانه قتل ۶ نفر در شهرستان اهواز دستگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *