فرصت ویژه تحویل موتورسیکلت‌های رسوبی در اصفهان

تکلیف بیش از 19 هزار موتور سیکلت رسوبی در پارکینگ های استان اصفهان تعیین شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در جلسه تعیین تکلیف و بررسی موضوع فروش و اوراق موتورسیکلت‌های رسوبی با انتقاد از وضعیت موجود در برخی از پارکینگ‌های استان گفت: متأسفانه هنوز تعدادی از موتورسیکلت‌ها رسوبی تعیین تکلیف نشده و لازم است دستگاه‌های متولی و اجرایی در اسرع وقت اقدامات لازم را معمول و گزارش آن را به دبیرخانه معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان ارسال کنند.
وی با بیان اینکه تا کنون 11 هزار موتورسیکلت رسوبی تعیین تکلیف و از رده خارج شده‌ اظهار کرد: تا 20 روز آینده بیش از 8 هزارموتور سیکلت رسوبی با هدف صیانت از حقوق عامه تعیین تکلیف و از رده خارج خواهد شد و دستگاه‌های متولی باید به صورت جهادی در این حوزه فعالیت داشته باشند تا مانع از تضییع حقوق عامه و بیت‌المال شود.
موسویان در ادامه تأکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام موتورسیکلت ها و خودروهای فرسوده و غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصا و تفکیک کرده و با قید فوریت اقدامات لازم را جهت تعیین تکلیف آن اجرا کند .
دادستان مرکز استان همچنین با هشدار به اعضای کارگروه نظارت وسایل نقلیه توقیفی گفت: ترک فعل و اهمال در این حوزه پذیرفتنی نیست و دستگاه قضایی در این خصوص برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.
این مقام قضایی در پایان از مردم خواست: در صورت داشتن خودرو و موتور سیکلت توقیفی با در دست داشتن مدارک لازم به مراجع انتظامی مراجعه کنند تا هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف و ترخیص وسایل نقلیه توقیفی آنها اقدام شود.

همچنین ببینید

کشف موتور سنگین 500 میلیون تومانی قاچاق در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف یک دستگاه موتورسنگین غیرمجاز به ارزش 5 میلیارد خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *