سقوط درخت بزرگراه مدرس را بست

سقوط درخت در بزرگراه مدرس ترافیک سنگینی را رقم زد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، سرهنگ سعید اکبری معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ، در خصوص این حادثه گفت: دیشب در محدوده شمال به جنوب بزرگراه مدرس، رمپ همت به شرق، یک اصله درخت در سطح سواره رو سقوط می کند.

وی ادامه داد: رانندگانی که در این مسیر در حال تردد بودند، شاهد سقوط ناگهانی و خطرناک این درخت در سطح بزرگراه شدند، البته این درخت بزرگ بر روی هیچ وسیله نقلیه ای سقوط نکرد و باعث بروز حادثه ناگوار نشد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: بلافاصله پس از دریافت این خبر، تیم های بزرگراهی پلیس راهور تهران بزرگ به همراه ماموران امدادی در محل حاضر و مشغول روانسازی ترافیک شدند.

سرهنگ اکبری گفت: به همین علت دیشب شاهد کندی تردد در محور بزرگراه مدرس بودیم که به واسطه تلاش همکاران بنده و حضور به موقع ایشان، ترافیک روان و درخت واژگون شده به محلی دیگر منتقل شد.

وی در پایان از رانندگانی که در اینگونه مسیرها تردد می کنند خواست که با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و از بوق زدن های بی دلیل و مکرر که به غیر از بر هم زدن نظم و ایمنی ترددها دست آوردی در پی ندارد، خودداری کنند تا تیم های امدادی و پلیس بتوانند به موقع ماموریت خود را به سرانجام برسانند.

همچنین ببینید

کاهش دما و بارش برف در نوار شمالی کشور

سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور طی شنبه تا سه‌شنبه هفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *