دستبند پلیس بر دستان سارق محتویات خودرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه دار محتویات خودرو و کشف ۵ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خبرداد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا، سردار علی قاسم پور  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده خیابان “نبرد” تهران، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار عوامل کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه قرار گرفت.

سردار قاسم پور ادامه داد: ماموران پلیس به محل اعزام شده و طی بررسی دوربین‌های مداربسته و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، موفق به شناسایی هویت متهم شدند و محل مخفیگاه وی مشخص گردید. عوامل پلیس پس از اخذ دستور قضائی به محل مخفیگاه اعزام شده و طی یک عملیات ضربتی متهم را غافلگیر و دستگیر نمودند.

این مقام ارشد انتظامی با توجه به ارزش حدود ۵ میلیارد ریالی اموال کشف شده از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: در بازرسی اولیه تعداد ۲۰ دستگاه ضبط، ۱۰ حلقه رینگ و لاستیک، ۱۲ عدد جک خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف گردید. متهم به ۲۵ فقره سرقت مشابه و خرید و فروش اموال مسروقه اعتراف نمود و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، در اختیار پلیس مقام قضائی قرار گرفت و شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان با مجهز نمودن خودرو خود به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر از بروز این گونه سرقت‌ها تا حد زیادی جلوگیری نمایند.

همچنین ببینید

اطلاعیه پلیس درباره حمله تروریستی در تفتان

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور درباره حمله ناجوانمردانه به عوامل دو واحد گشت انتظامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *