تیراندازی پلیس در خاش برای دستگیری قاتلان مسلح

فرمانده انتظامی خاش سیستان و بلوچستان گفت: ۲ قاتل مسلح به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش در درگیری مسلحانه با پلیس این شهرستان دستگر شد.

گزارش حوادث پلاس به نقل از صد آنلاین، فرمانده انتظامی خاش سیستان و بلوچستان گفت: ۲ قاتل مسلح به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش در درگیری مسلحانه با پلیس این شهرستان دستگر شد.

سرهنگ حبیب رازدار روز سه شنبه اظهار کرد: سرنشینان یک دستگاه پژو سرقتی فاقد پلاک که با چندین فقره اقدامات مجرمانه از جمله قتل و سرقت مسلحانه تحت تعقیب قضایی بودند، شب گذشته در یکی از محلات آن شهرستان حینِ عملیاتِ توقیفِ خودرو توسطِ پلیس به‌صورتِ مسلحانه درگیر شدند. وی بیان کرد: ۲ نفر قاتلِ مسلح با خودروی سرقتی به محض رؤیت پلیس، اقدام به تیراندازی و حرکت کردن با شدت تمام و دنده عقب جهت برخورد با خودرویِ پلیس کرده که تیم عمل کننده‌ پلیس با اقدام متقابل ۲ نفر قاتل مسلح را دستگیر و ۲ قبضه سلاحِ کلاش، چهارتیغه خشاب، ۷۴ عدد فشنگِ جنگی کشف و یک‌دستگاه خودرو سرقتی را نیز توقیف کردند. فرمانده انتظامی خاش گفت: در این درگیری مسلحانه فردی مونث که اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده بر اثر اصابت گلوله فوت شد. همچنین ۲ فرزندِ یکی از قاتلان دچار جراحت شده که به مرکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

همچنین ببینید

قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک توسط پسر تهرانی!

به دنبال قتل مرد سالخورده ای به‌ خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *