تلف شدن ۳۳ راس گوسفند در گلستان در اثر صاعقه

مدیر کل مدیریت بحران گلستان اعلام کرد: زدن صاعقه به یک گله گوسفند در روستای پارچقلی گوکلان باعث تلف شدن ۳۳ راس گوسفند شد.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از صد آنلاین، نعمت الله حاجی زاده گفت : عصر دیروز بارشهای رگباری و وقوع سیلاب سبب آبگرفتگی برخی معابر و خیابانهای شهرکلاله شد و علاوه بر آن ورود گل و لای به جاده قودنه به چیشت خوجه لر و دو راهی قرانکی جنگل در بخش پیشکمر ، روستای قوشه سو در بخش گلیداغ مراوه تپه و روستای کاشیدار آزادشهر و هوتن کرند گنبدکاووس تردد را در این مسیرها با مشکل مواجه کرده بود.

وی افزود : با تلاش نیروها و عوامل راهداری تا بامداد امروز این جاده ها و معابر از گل و لای پاکسازی شد و هیچ جاده‌ای به دلیل بارش باران در استان مسدود نیست.

حاجی‌زاده گفت: در مراوه‌تپه هم بارش‌های نقطه‌ای همراه با رعد و برق داشتیم و زدن صاعقه به یک گله گوسفند در روستای پارچقلی گوکلان باعث تلف شدن ۳۳ راس گوسفند شد.

عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان هم خبر داد : پاکسازی تمام  جاده های  درگیر سیلاب در گنبدکاووس ، کلاله و آزادشهر بامداد امروز به پایان رسید.

بر اساس اعلام هواشناسی گلستان بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته از عزیز آباد کلاله به میزان ۴۸ و نیم میلیمتر ثبت شده است.

هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار و احتمال وقوع بارشهای رگباری و نقطه ای پراکنده تا فردا از مردم خواسته از تردد در ارتفاعات و بستر رودخانه‌ها پرهیز کنند.

بر این اساس احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آبگرفتگی برخی معابر و سیلاب‌های ناگهانی و برخورد صاعقه وجود دارد و به مردم توصیه شده نکات ایمنی را رعایت کنند.

همچنین ببینید

جزئیات آتش سوزی در خیابان آیت‌الله غفاری اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مهار آتش‌سوزی گسترده در انبار پالت‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *