باند گنج‌یابان در بابل دستگیر شد / آنها تا دندان مسلح بودند

ماموران انتظامی در مناطق جنگلی بابل پنج حفار غیرمجاز را دستگیر کردند.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از رکنا؛ سرهنگ «علی داداش‌تبار» فرمانده انتظامی بابل روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی بابل هنگام گشت‌زنی در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان به یک خودرو سواری با پنج سرنشین مشکوک شدند و خودرو را توقیف کردند.
وی افزود: ماموران در بررسی‌های خود پی بردند که سرنشینان خودرو از افراد غیربومی هستند که به منظور کشف اشیاء تاریخی و باستانی با ارزش وارد منطقه شدند.
سرهنگ داداش‌تبار خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، یک قبضه سلاح و فشنگ مربوطه به همراه یک دستگاه گنج‌یاب و متعلقات آن را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی بابل با بیان این‌که پنج متهم در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی دستگاه گنج‌یاب کشف شده و متعلقات آن ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.
این مقام مسوول تصریح کرد: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار انتظامی این فرماندهی است و از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت‌های این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین ببینید

عاملان قتل ۶ نفر در اهواز دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: عاملان درگیری مسلحانه قتل ۶ نفر در شهرستان اهواز دستگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *