بارش باران و برف در برخی نقاط کشور ادامه دارد

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف تا دوشنبه در برخی استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: سه‌شنبه تا پنجشنبه در کشور جوی آرام همراه روند افزایش نسبی دما حاکم می شود.

به گزارش حوادث پلاس به نقل از مشرق، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز شنبه در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در جنوب غرب کشور و شمال فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده روی می دهد.

بعدازظهر امروز با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در مازندران، گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی ابرناکی وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

یکشنبه در برخی نقاط شمال فارس، مرکز، شرق، شمال شرق کشور، ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان وزش باد و رگبار پراکنده روی می دهد.

علاوه بر آن در اردبیل سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی بارندگی وزش باد همراه با کاهش موقتی دما و در ارتفاعات و نقاط سردسیر رشته کوه البرز بارش برف پیش بینی شده است.

دوشنبه در سواحل گیلان و ارتفاعات زاگرس جنوبی در کرمان جنوب فارس و شمال هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده انتظار می رود.

سه شنبه تا پنجشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه روند افزایش نسبی دما حاکم می شود.

همچنین روزهای شنبه و یکشنبه نیز در شمال شرق شرق جنوب کشور و در استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید در نقاط مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

خلیج فارس در سه روز آینده و دریای خزر از اواخر شنبه تا دوشنبه مواج هستند.

همچنین ببینید

جسد زن جوان افغانستانی در کمد دیواری پیدا شد

به دنبال کشف جسد زن جوان در یک کمد دیواری در جنوب استان تهران، تحقیقات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *