۹ جاده خراسان رضوی در پی سیلاب مسدود است

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بارش باران موجب لغزندگی سطح جاده‌ها در شهرستان‌های کاشمر، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، باخرز، نیشابور، چناران و مشهد شده است.
یوسف بنی اسدی اظهار داشت: ۹ جاده شامل سه جاده بین شهری و ۶ راه روستایی در این استان به دنبال سیلاب‌های اخیر مسدود شده است. بخوانید… آماده باش برای جاری شدن سیل در این ۷ استان (ویدئو) گول هوای صاف را نخورید رکورد ۲۵ ساله بارش در یزد؛ آیا پرآبی دائمی است؟
به گزارش مهر، وی اظهار کرد: جاده «کاشمر به نیشابور» و مسیر چخماق- کله منار در فریمان و جاده درگز به کلات در پی سیلاب و ورود گل و لای به سطح راه مسدود است.
وی بیان کرد: اکنون راه روستایی حسین آباد در فریمان، محور روستای محسن آباد در چناران، راه روستایی تیرگان در شهرستان درگز و جاده روستا‌های غزل آقل، سوله و فعنه در بخش سرولایت نیشابور و راه روستای چناردهنو در سبزوار به دلیل سیلاب بسته است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بارش باران موجب لغزندگی سطح جاده‌ها در شهرستان‌های کاشمر، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، باخرز، نیشابور، چناران و مشهد شده است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *