۴۶۹ کشته نتیجه سفر‌های نوروزی!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: از ۲۴ اسفندماه تا ۶ فروردین متأسفانه ۴۶۹ نفر جان خود را در تصادفات از دست داده اند و ۱۲هزار و ۵۲۸ نفر هم مصدوم شده اند.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: حجم کل تردد جاده‌ها از ۲۴ اسفند تاکنون ۲۸۳ میلیون تردد بود ومتوسط روزانه ۲۵ میلیون تردد ثبت شده است که نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.
او بیان کرد: ۳۸۳ مورد تصادفات فوتی با جان‌باختن ۴۶۹ نفر و ۱۰ هزار و ۱۱۹ فقره تصادفات جرحی با مجروحیت ۱۲ هزار و ۵۲۸ نفر در بازه سفر‌های نوروزی ثبت شده است.
شیرانی با بیان اینکه ۵۴ هزار و ۱۲۲ تصادف خسارتی در بازه سفر‌های نوروزی در جاده‌های کشور ثبت شده است، گفت: استان‌های کرمان، فارس، اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی بیشترین فوتی‌های تصادفات را تا امروز داشته‌اند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: به‌جز استان خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی در سایر استان‌ها و محورهایشان شاهد بارش برف و باران هستیم.
شیرانی  بیان کرد: در اکثر محور‌ها شرایط جوی ناپایدار حاکم است و رانندگان باید خود را برای مواجه شدن با هرگونه شرایط جوی در جاده‌ها آماده کنند.
او گفت: عدم توجه به جلو، عدم توانایی در کنترل وسیله و سرعت و سبقت غیرمجاز مهم‌ترین علل تصادفات تا امروز بوده است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *