کلاهبرداری 100 میلیاردی در فروش خودرو

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف کلاهبرداری به ارزش 100 میلیارد ریال در فروش خودرو و دستگیری متهم در تبریز خبر داد.
به گزارش رکنا، سردار “علی محمدی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت متعدد شهروندان از شخصی که با به کارگیری روش های متقلبانه و جعل اسناد خودروهای سواری از شکات کلاهبرداری کرده بود موضوع به صورت ویژه در دستورکار  کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه محرز شد متهم با جعل اسناد خودرو های سواری گران قیمت به تعداد 6 فقره  به ارزش 100 میلیارد ریال اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده که کارآگاهان پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی با شناسایی محل اختفاء وی پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم ، موفق به دستگیری آن شدند.
سردار “محمدی” تصریح کرد: متهم هر چند در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب بزه بوده ، لیکن در بازجویی کارآگاهان و روبه رو شدن با دلایل و مستندات و احراز جعلی بودن سند توسط کارشناسان پلیس آگاهی به بزه انتسابی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم جهت دادرسی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار متناسب روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: بهتر است قبل از هرگونه معاملات، مشخصات مورد معامله را با مندرجات اسناد مطابقت داده و در صورت لزوم اصالت اوراق و اسناد ازکارشناسان مربوطه را استعلام کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *