کشف کالای قاچاق 15 میلیاردی در مرند

فرمانده انتظامی مرند از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان مرند خبر داد.
به گزارش رکنا،سرهنگ ” علی اسدیان” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت :ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس و یکدستگاه کامیون تریلی مشکوک وبرای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند .
وی افزود:  ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور مقدار یک هزار و 708 کیلو گرم شکلات خارجی ، تعداد2هزار و 400بطری نوشابه انرژی زا ، مقدار 202 کیلو گرم بیسکویت ویفر خارجی ، 400کیلوگرم پاستیل خارجی ، 103 جفت کفش خارجی ، 44 عدد قمقمه تک نفره خارجی و124 عدد فلاکس انفرادی خارجی به ارزش 15 میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی مرند با بیان اینکه در این راستا 2نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند اظهار داشت : پلیس شهرستان برخورد قاطعانه با انواع قاچاق و جرائم اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده و هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *