کشف سیگار خارجی قاچاق در بناب

فرمانده انتظامی بناب از کشف 170 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش رکنا،سرهنگ “رحمان عبدی” در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،ماموران مبارزه با قاچاق کالا و یگان امداد شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از وانت توقیفی، تعداد 170 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 3 میلیارد ریال برآورد شده است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه وانت نیسان توقیف و یک نفر دستگیر شد تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان با بیان اینکه اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا” با شماره تلفن و سامانه پیامکی 110 به پلیس اطلاع دهند

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *