کشتارگاه سنتی بندر ماهشهر پلمب شد

حوادث رکنا: معاون اداره دامپزشکی شهرستان بندر ماهشهر گفت: کشتارگاه دام شهرداری بندر ماهشهر با دستور مقام قضایی پلمب شد.
به گزارش رکنا، محمدرضا غلامی روز دوشنبه بیان کرد: کشتارگاه سنتی دام بندرماهشهر با توجه به ضرورت کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی و حفظ سلامت مصرف کنندگان، با دستور مقام قضایی پلمب شد.
وی اظهارکرد: این کشتارگاه به دلیل عدم رعایت ضوابط و شرایط بهداشتی با دستور مقام قضایی و با همکاری واحد اماکن فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر تا زمان رفع نقص از سوی شهرداری بندر ماهشهر و پیمانکار پلمب و پیمانکار واحد مربوطه به مراجع قضایی معرفی شد.
غلامی ادامه داد: طی جلسات متعدد با پیمانکار کشتارگاه سنتی دام شهرداری ماهشهر و بیان نواقص بهداشتی از سوی اداره دامپزشکی شهرستان بندر ماهشهر هیچ گونه همکاری در خصوص رفع نواقص انجام نشد.
معاون اداره دامپزشکی شهرستان بندر ماهشهر، نظارت بر بهداشت و حفظ سلامت عمومی مردم را خط قرمز دامپزشکی دانست و گفت: برای حفظ سلامت مردم و شهروندان با هیچکس تعارف نداریم و با افراد خاطی که با رفتارها و اقدامات مخاطره آمیز بهداشت عمومی و سلامت شهروندان را تهدید کنند، برخورد قانونی می‌شود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *