کارچاق کن کلاهبردار در خوزستان دستگیر شد

رکنا: یک کارچاق‌کن که با ادعای نفوذ در پرونده‌های قضایی و با شگردهای مختلف از مردم کلاهبرداری می‌کرد، توسط مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه شناسایی و دستگیر شد.به گزارش رکنا، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در پی شکایت چند نفر از فردی که با ‌توسل به اقدامات متقلبانه و ادعای واهی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی، مبالغی را از افراد مختلف دریافت کرده بود، موضوع در رصد نامحسوس سربازان گمنام حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان قرار گرفت. پس از جمع‌آوری دلایل و مدارک کافی برای دستگیری فرد موردنظر، این متهم با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط یگان حفاظت و اطلاعات دادگستری دستگیر شد.
دهقانی با اشاره به اینکه متهم دارای شغل آزاد بوده و هیچ‌گونه رابطه قراردادی، شغلی یا استخدامی با دستگاه قضایی ندارد، اظهار کرد: عناوین اتهامی این فرد، کلاهبرداری و ادعای اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی در پرونده‌های قضایی است و با قرار تأمین کیفری در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات درخصوص اتهامات وی ادامه دارد.
رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: مالباختگان می‌توانند برای پیگیری مطالبات و شکایات خود درخصوص فرد مذکور به شعبه ۲۷ بازپرسی اهواز یا حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *