پایان سرقت های سریالی از مغازه های ونک + جزییات

حوادث رکنا: سارق حرفه‌ای که از مغازه‌ های محدوده ونک، کش روی می کرد دستگیر شد و به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از مغازه‌ ونک تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری 103 گاندی قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات ابتدایی ماموران نشان می‌داد، مرد جوانی با پرسه زنی در معابر و شناسایی مغازه ها از غفلت متصدی مغازه سوء استفاده و اقدام به کش روی سیگار و وجوه نقد از مالک مغازه می کند.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران گفت: بنابر حساسیت موضوع، ماموران با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند متهم سابقه دار می باشد.
سرهنگ حسنوند عنوان کرد: ماموران به دنبال کشف این سرنخ مهم در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شده است، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر 10 فقره سرقت با شگرد کش روی اعتراف کرد.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران  در پایان افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *