هشدار به مسافران / خطر ریزش بهمن در جاده کندوان

حوادث رکنا: رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به افزایش دما طی چند روز اخیر، خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج – چالوس دور از انتظار نیست.به گزارش رکنا، سرهنگ پیمان کرمی رییس پلیس راه البرز گفت:  با توجه به افزایش دما طی چند روز اخیر، خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج – چالوس دور از انتظار نیست. بر این اساس رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ دارد، پرهیز کنند.
وی افزود: مسافران باتوجه به این شرایط قبل از سفر از وضعیت راه ها به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.
کرمی بیان کرد: طی هفته جاری پنج مورد سقوط سنگ و بهمن در جاده کرج – چالوس رخ داده که هیچ گونه آسیب مالی و جانی درپی نداشت.
وی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.
استان البرز دارای یک هزار و ۵۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استان مازندران واقع شده است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *