مرگ تلخ دانشجوی خارجی در خانه دانشجویی تهران / پلیس وارد عمل شد + علت مرگ

حوادث رکنا: مرگ جوان دانشجوی اهل کشور پاکستان در خانه دانشجویی پلیس تهران را به خانه دانشجویی کشاند.به گزارش خبرنگار رکنا، ساعت 18 عصر روز 15 دی ماه امسال صدای وحشت زده مرد جوانی از پشت گوشی تلفن شنیده شد که به فوریت های پلیسی 110 ماجرای مرگ دوستش را اعلام کرد.
خیلی زود ماموران کلانتری 111 هفت چنار برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و ماموران در لحظه ورود به محل که خانه دانشجویی بود با  تعدادی از دانشجویان اهل کشور پاکستان و شهرهای عربی بودند روبرو شدند.
در یکی از اتاق های این خانه دانشجویی جسد پسر جوان 25 ساله ای دیده شد و یکی از دوستان صمیمی پسر جوان عنوان داشت دوستش شب قبل اقدام به مصرف بیش از حد مواد مخدر کرد و خوابید و صبح وقتی دیدیم از خواب بیدار نمی شود از پلیس کمک خواستیم.
با توجه به مرموز بودن مرگ پسر جوان بازپرس محمد مهدی براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 آگاهی تهران همراه با کارشناسان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت برای بررسی های بیشتر در محل حاضر شوند.
پس از شروع تحقیقات ابتدایی مشخص شد قربانی یک پسر جوان دانشجوی اهل کشور پاکستان است که برای تحصیل در ایران اقامت داشته و با یکی از همکلاسی هایش که اهل کشور عراق است با هم زندگی می کردند و شب قبل از حادثه با هم مقدار زیادی مواد مخدر مصرف کرده بودند و بعد از آن پسر جوان که اهل کشور پاکستان است دیگر از خواب بیدار نشده است.
در ادامه با بررسی های صورت گرفته توسط تیم تشخیص بررسی صحنه جرم مقدار زیادی مواد مخدر شیشه و کراک نیز در محل کشف شد.
بازپرس براعه از شعبه 3 دادسرای امورجنایی تهران دستور انتقال جسد دانشجوی جوان به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات در خصوص علت اصلی مرگ و رفع ابهامات پرونده به دستور بازپرس براعه در اختیار کارآگاهان اداره 10پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *