مدیریت شهری در خدمت ستاد انتخابات خواهد بود

شهردار تهران با بیان اینکه هر چیزی ممکن است دستخوش عده‌ای برای بهانه‌جویی قرار بگیرد، گفت: بصیرت و آگاهی و در صحنه بودن آن چیزی است که نیاز دیروز، امروز و فردا است.به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گردهمایی عوامل انتخابات شهر تهران که صبح امروز با حضور استاندار تهران و فرماندار تهران در برج میلاد برگزار شد، با اشاره به نهم دی ماه گفت: به هرحال سال ۸۸ برای اولین بار شرایطی در کشور به بهانه یک امر سیاسی که اتفاقا به انتخابات ربط داشت اتفاق افتاد و مردم را در مقابل هم قرارداد.شاید تا آن روز ما چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودیم. این هم از جنس راهکارهایی بود که دشمنان در هر کشوری عمل کرده بودند موفق شده بودند و انتظار داشتند در کشور ما هم به نتیجه برسد و گرچه ۸ ماه کشور در آتش فتنه سوخت اما پرونده این فتنه با حضور پرشکوه مردم بسته شد سال ۹۸ به بهانه اقتصاد و سال گذشته به بهانه یک گسل فرهنگی این موضوع استمرار پیدا کرد و در سال گذشته ماه‌ها کشور دچار آشوب شد و هنوز هم کشور از این اتفاق سال گذشته دستخوش رنج است.
شهردار تهران با بیان اینکه هر چیزی ممکن است دستخوش عده ای برای بهانه جویی قرار بگیرد، گفت: بصیرت و آگاهی و در صحنه بودن آن چیزی است که نیاز دیروز، امروز و فردا است.
شهردار تهران با اشاره به اینکه صد هزار نفر متولی امر انتخابات در شهر تهران هستند، خاطرنشان کرد: چارچوب انتخابات معلوم است و سیاستها و نگاه امام جامعه معطوف به مشارکت بالا، صحت و سلامت و امنیت انتخابات است.
وی ادامه داد: جمع حاضر در هر چهار جزء این ماجرا مستقیما دخیل هستند موضوع مشارکت موضوعی است که اگر همین صد هزار نفر جامعه را ترغیب کنند موتور محرک و پیشران خواهند بود.
وی ادامه داد: مردم به اتکا، اطمینان، تلاش و فعالیت شما پای صندوق حاضر خواهند شد. تضمین زمینه سلامت، این ترغیب را ایجاد می کند که رقابت در حد اعلا باشد.بحمدلله دستگاه نظارت و اجرایی ما امین است. این امانتداری و دقت دو بستر برگزاری یک انتخابات پرنشاط خواهد بود.
شهردار تهران گفت: ما مدیریت شهری تکالیفی داریم که امیدواریم در حد اعلا ایفا کنیم و همه مجموعه مدیریت شهری در خدمت همین چار سیاست و در خدمت ستاد انتخابات خواهد بود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *