قوانین در مجلس دوازدهم باید شفاف باشد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: اینکه قوانین به گونه ای گرد نوشته می‌شود و حوزه نفوذ دقیقی ندارند، برای مردم ایجاد زحمت می‌کند .
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد مجلس دوازدهم در موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران بیان کرد: در مجلس بعدی امیدواریم قوانین باید به گونه‌ای نوشته شوند که هرگروه نتوانند آن را به گونه‌ای متفاوت تفسیر کنند تا دعوایی بین ذی نفعان آن قوانین و دستگاه قضایی ایجاد شود؛ اینکه قوانین به گونه‌ای گرد نوشته می شود و حوزه نفوذ دقیقی ندارند برای مردم ایجاد زحمت می کند.
وی ادامه داد: این امر در موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران نیز روشن بود حدود ۱۶۰ هزار نفر تبدیل وضعیتشان انجام شد، اما تعداد زیادی به دیوان عدالت اداری مراجعه می کنند و نسبت به ضایع شدن حق خود اعتراض دارند؛ بنابراین قانون باید جامع باشد و دستگاه‌هایی که مد نظر دارد را با صراحت نام ببرد. دوستان ما در مجلس یازدهم زحمت کشیدند و اقدامات موثری نیز انجام دادند، اما عده‌ای وضعیتشان در ابهام قرار دارد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *