قتل یک مرد در اسفراین خراسان شمالی با سلاح سرد / قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین(خراسان شمالی) : متهم که به دلیل خصومت شخصی و انتقام جویی مقتول را با ضربات سلاح سرد از پای در آورده بود از محل متواری و در نتیجه توسط پلیس آگاهی کمتر از ۲ ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین(خراسان شمالی) از درگیری‌ منجر به قتل و دستگیری قاتل کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد روهنا شامگاه سه‌شنبه در این خصوص گفت: این قتل در یکی از روستاهای اسفراین گزارش شد و بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی ایرج به محل اعزام شدند.
وی افزود: متهم که به دلیل خصومت شخصی و انتقام جویی مقتول را با ضربات سلاح سرد از پای در آورده بود از محل متواری و در نتیجه توسط پلیس آگاهی کمتر از ۲ ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: شهروندان همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند.
خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *