قالیباف: از کار سیاسی در شوراها پرهیز شود

محمد باقر قالیباف تاکید کرد: از کار سیاسی در شوراها پرهیز شود. بزرگ‌ترین کار سیاسی برای شورای شهر و شهرداری‌ها خدمت خوب به مردم است.به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در اجلاسیه شوراهای عالی استان‌ها گفت: رابطهٔ بین شوراهای شهر و روستا با نمایندگان مجلس باید خیلی نزدیک باشد و با یکدیگر کار کنند.
وی افزود: متأسفانه به‌خاطر موضوعات محلی و سیاسی قبل از اینکه خودمان را همکار هم بدانیم، خود را رقیب یکدیگر می‌بینیم و این اشکال بزرگی است. اگر رقابتی هم هست، باید در عرصه‌ای باشد که منفعت آن را مردم ببینند، نه آنکه آتشی به پا کنیم و دودش به چشم مردم برود.
قالیباف همچنین گفت: در شوراها و شهرداری نباید مسائل سیاسی را بال و پر داد. شوراها یک نهاد اجتماعی خدماتی هستند تا یک نهاد سیاسی؛ پس از کار سیاسی در شوراها پرهیز شود. بزرگ‌ترین کار سیاسی برای شورای شهر و شهرداری‌ها خدمت خوب به مردم است که هم  اجر دنیوی دارد، هم اجر اخروی.
رئیس مجلس تاکید کرد: اگر موفقیت می‌خواهیم، باید به مردم تکیه کنیم.مردم ما عاقل و اهل تحلیل‌اند. اگر بخواهیم با سیاست‌بازی کارها را پیش ببریم، هم خودمان زمین‌گیر می‌شویم و هم مردم را به زحمت می‌اندازیم.
ادامه دارد …

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *