طرح مقابله با کیف قاپی و موبایل قاپی

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نزدیک به پایان سال هستیم و ماموریت‌های ما در سطح شهر بیشتر خواهد شد.
مسعود مصدق جانشين پليس پايتخت گفت: با توجه به ماه‌های پايانی سال  در راستای مبارزه با  سرقت‌های خشن به ويژه سرقت با شيوه قاپ زنی  طرح  سراسری امنيت و آرامش در سطح تهران با حضور پليس‌های تخصصی با محوريت پليس پيشگيری پايتخت به اجرا در آمد.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: این طرح به مدت یک هفته می‌باشد که به صورت شبانه روزی آغاز خواهد شد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و حدود ۲۰۰ تیم تخصصی و عملیاتی جهت کنترل جرایم به ویژه جرایم خشن و دستگیری سارقان قاپ زن در سطح تهران بزرگ فعال می‌باشند و در صدد کاهش و پیشگیری از وقوع جرایم خشن می‌باشیم.
وی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد سارقان و مجرمان با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت هشدار‌های پلیسی  و اقدامات پیشگیرانه در کاهش وقوع جرایم با پلیس همکاری کنند.
سردار مصدق خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان خدمتگزاران مردم تا پای جان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان است و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *