شرور مسلح در دام پلیس افتاد / او اقدام به زورگیری کرده بود

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش قمه به دست در این شهرستان خبر داد.
به گزارش رکنا، سردار فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: فیلمی در فضای مجازی انتشار که در آن راننده یک سواری 206 با در دست گرفتن قمه برای راننده خودرو پراید مزاحمت و وی را تهدید می‌کند که شهروندان درخواست کمک از پلیس برای دستگیری و برخورد قاطع با آن می‌کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران سازمان اطلاعات انتظامی استان فارس با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی، در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان انتشار فیلم در فضای مجازی، فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را  هنگام تردد در یکی از خیابان‌های شیراز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه فرد اراذل و اوباش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، گفت: خودرو متهم توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
سردار شجاعی ضمن تشکر از همکاری شهروندان با پلیس در راستای شناسایی و برخورد با مجرمین، تصریح کرد: پلیس با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کرده  و شهروندان نیز در صورت مشاهده اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *