سقوط مرد 65 ساله در کوه‌های روستای دره در

حوادث رکنا: رئیس مرکز اورژانس رفسنجان گفت: عصر امروز مرد 65 ساله از کوه‌های روستای دَره دُر سقوط کرد.
به گزارش رکنا، ساعت ۱۳:۲۳ دقیقه امروز جمعه ۱۰ فروردین حادثه سقوط یک مرد ۶۵ ساله در کوه گردو منطقه دره دُر به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان گزارش شده و با اعزام یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه، عملیات نجات انجام و کارشناسان اورژانس رفسنجان در حال انتقال مصدوم از کوه به محل آمبولانس هستند.
۶ نفر از نیرو‌های امدادی و ارزیاب هلال احمر نیز در محل حادثه حضور دارند.
رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی رفسنجان از عملیات و تلاش پنج ساعته کارشناسان اورژانس در پی سقوط یک فرد از کوه‌های دره‌در خبر داد.
دکتر مجتبی سنجی شامگاه ۱۰ فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حادثه سقوط فردی از کوه‌های دره‌در در ساعت ۱۳:۲۳ دقیقه به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان گزارش شده و با اعزام یک‌دستگاه آمبولانس به محل حادثه، عملیات نجات آغاز شد.
وی با بیان این‌که عوامل هلال احمر و نیروی انتظامی نیز در محل حادثه حضور داشتند، افزود: باتوجه به صعب‌العبور بودن مسیر و اهمیت جلوگیری از آسیب‌های بیشتر به مصدوم، عملیات رهاسازی و انتقال با همکاری عوامل هلال احمر و مردم بومی بیشتر از پنج ساعت به‌طول انجامید.
سنجی اضافه کرد: خوشبختانه مصدوم ۶۵ ساله این حادثه با وضعیت مطلوب تحویل مرکز درمانی شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *