دستگیری کلاهبردار اینترنتی در ماهشهر

رکنا : فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر از دستگیری کلاهبردار اینترنتی با اقدامات فنی ماموران پلیس خبر داد.به گزارش رکنا ؛  سرهنگ “منوچهر جوانمرد” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از طریق سایت دیوار، به بهانه خرید و فروش موتورسیکلت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 13 با کار اطلاعاتی و استفاده از ابزار های مختلف فرد کلاهبردار را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با اشاره به کشف تعدادی کارت بانکی به نام افراد مختلف از مخفیگاه متهم، بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس با مواجه با مداک مستدل پلیس تاکنون به بیش از 3 میلیارد ریال کلاهبرداری اینترنتی از طریق سایت دیوار اعتراف کرده است.
سرهنگ جوانمرد با بیان اینکه تاکنون 7 نفر از شهرستان‌های ماهشهر، آبادان، امیدیه و آغاجری از متهم شاکی هستند، گفت:  متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *