دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در پاسداران

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار منزل در محدوده پاسداران خبر داد.

سرهنگ “علی قاسم پور” رئیس پلیس پیشگیری پایتخت  گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل وی در محدوده پاسداران در ایام تعطیلات عید نوروز ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران دست به کار شدند و با مراجعه به محل سرقت تحقیقات میدنی را آغاز کردند.
این مقام انتظامی ابراز داشت: با تحقیقات میدانی و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که سرقت توسط یک سارق انجام شده است و در گام دیگری از تحقیقات پلیسی، هویت متهم شناسایی شد.
وی با افزایش گشت زنی‌های انتظامی اشاره کرد و افزود: روز گذشته متهم در حال پرسه زنی مشاهده و در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به بزه انتسابی و ۲۰ فقره سرقت مشابه در محدوده پاسداران اعتراف کرد.وی گفت: متهم اقرار کرد از منزل فوق مال باخته حدود چهل گرم طلا، مبلغ ۳ میلیون تومان پول نقد، دو دستگاه موبایل با کارتن، دو دستگاه ماشین ریش تراش، دو عدد ماشین حساب مهندسی، ابزار الات مهندسی، البسه و مقداری وسایل دیگر اعم از کادویی مانند ادکلن و خودکار را به سرقت برده است.
این مقام پلیسی به تکمیل تحقیقات اولیه اشاره و در پایان به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش در منزل خودداری کنید و قبل از مسافرت آن را به صندوق امانت بانک‌ها بسپارید.

همچنین ببینید

هوای زیرکوه در معرض فوق خطرناک قرار گرفت

براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون شاخص کیفی هوا در حاجی آباد زیرکوه به ۵۰۰ رسید و در آستانه فوق خطرناک قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *