دستگیری اعضای باند سرقت طلا و جواهرات در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان (خراسان شمالی) با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند، افزود: این باند چهار نفره توسط پلیس شناسایی و در عملیات غافلگیرانه‌ای منهدم شد.فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان (خراسان شمالی) از دستگیری چهار سارق سابقه‌دار که به صورت باندی اقدام به سرقت طلا و جواهرات می کردند خبر داد.
سرهنگ مهدی مهران‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت طلا و جواهرات در یکی از روستاهای بخش سملقان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پاسگاه انتظامی چمن بید و پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند، افزود: این باند چهار نفره توسط پلیس شناسایی و در عملیات غافلگیرانه‌ای منهدم شد.
سرهنگ مهران‌فر با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموالی از جمله ۳ عدد النگوی طلا، لپ تاب، ساعت مچی، بدلیجات، دو حلقه انگشتر که مجموعاً به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بودند کشف و به مالباخته تحویل داده شدند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *