جریمه میلیاردی ۲ نانوایی متخلف در تویسرکان

حوادث رکنا: مرضیه یونسی مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ۲ نانوایی متخلف در شهرستان تویسرکان به علت عرضه خارج از شبکه آرد یارانه‌ای به پرداخت پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
به گزارش رکنا، مرضیه یونسی مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان امروز در جمع خبرنگاران از محکومیت ۲ نانوایی برای عرضه خارج از شبکه هزار و ۵۵۰ کیسه آرد یارانه‌ای خبر داد.
وی ادامه داد: پرونده عرضه خارج از شبکه آرد یارانه‌ای ۲ نانوایی در شعبه اول بدوی شهرستان تویسرکان رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: پرونده یک نانوایی به دلیل عرضه ۸۳۰ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال رسیدگی و شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر الزام عرضه کالا در شبکه توزیع، متخلف را به پرداخت مبلغ سه میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
یونسی خاطر نشان کرد: این شعبه، پرونده نانوا دیگر که اقدام به عرضه خارج از شبکه ۷۲۰ کیسه آرد یارانه‌ای کرده بود رسیدگی و با احراز تخلف، متهم به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
به گفته یونسی، جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان گزارش تخلف ۲ نانوا را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.
وی تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه سال جاری تاکنون را ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره عنوان کرد و گفت: واحد‌های متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.
یونسی افزود: عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۵۷۸ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۷۱، عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۲۷۳ و تقلب با ۹۱۹ فقره پرونده در صدر تخلفات قرار دارند.
وی اظهار کرد: گروه‌های گشت مشترک تعزیرات در قالب هزار و ۵۰ نفر طی ۱۰ ماهه امسال روانه بازار شدند و ۹ هزار و ۵۶ مورد بازرسی انجام دادند که نتیجه آن تشکیل ۲ هزار و ۷۴۳ پرونده تخلف بود.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *