بازداشت 3 کلاهبردار حرفه ای عتیقه در مرند

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی مرند از دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه ای عتیقه به همراه ۲۷ قطعه سکه تقلبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، علی اسدیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در بازار مرند اقدام به فروش سکه های تقلبی می کنند با حضور به موقع ماموران کلانتری ۱۲ امام (ره) ۳ نفر کلاهبردار (یک خانم و دو نفر آقا) در حین فروش سکه های تقلبی در بازار طلا فروشان مرند شناسایی و دستگیر شدند.
وی بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیسی اعلام کردند که تعدادی از سکه‌ها را در شهرهای دیگر به فروش رسانده و قصد فروش مابقی سکه‌ها در بازار مرند را داشتند که با همکاری اصناف شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی مرند اظهار کرد: تعداد ۲۷ قطعه سکه یک گرمی پارسیان تقلبی از متهمان کشف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.
این مقام انتظامی از شهروندان خواست که در خرید و فروش سکه و طلاجات دقت لازم را به عمل آورند و از خرید اینگونه اقلام از افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
کشف انبار احتکار قطعات خودرو در مرند
فرمانده انتظامی مرنداز کشف انبار احتکار قطعات و لوازم یدکی خودرو به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.
اسدیان گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی شهرستان از وجود یک انبار محل احتکار کالا در شهر مرند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در یکی از مناطق شهرستان مرند شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وبه همراه نماینده اداره صمت بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این انبار تعداد ۵۱۹ عدد انواع چراغ خودرو، تعداد ۱۰۷ عدد انواع رادیاتور خودرو، تعداد۱۰ عدد دسته موتور، تعداد ۸۵ عدد دینام و ۱۹۲ لیتر روغن موتور به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی مرند با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، افزود: مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان بوده واز شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و احتکار اقلام مصرفی و کالاهای اساسی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *