انفجار وحشتناک منزل مسکونی در شیراز

رکنا : رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انفجار لحظه‌ای درون منزل ۲ طبقه در شهرک سامان خبر داد و گفت: در این افنجار ۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش رکنا ؛ هادی عیدی‌پور امروز، ۲۴ آذرماه از انفجار لحظه‌ای درون منزل دو طبقه در شیراز خبر داد و درباره جزئیات این حادثه گفت: صبح امروز مورخ ۲۴ آذرماه در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و اعلام خبر انفجار توام با آتش‌سوزی در شهرک سامان، تیم‌های عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به همراه دو دستگاه خودرو اطفایی و ۷ نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: در بررسی اولیه مشخص شد موج انفجار درون منزل دوطبقه منجر به تخریب دیوار طبقه اول شده بود و تیم‌های عملیاتی ضمن ایمن‌سازی اولیه و قطع گاز و برق ساختمان همزمان از طبقه دوم این ساختمان بازدید و اقدامات لازم را در خصوص ریزش احتمالی دیوار و نمای ساختمان انجام دادند و محل به طور کامل ایمن شد.
عیدی‌پور بیان کرد: متاسفانه دو نفر از ساکنین منزل دچار سوختگی شده بودند که توسط نیروهای عملیاتی از منزل خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.
به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداریش یراز، علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *