اقدامات قرارگاه کاهش تصادفات از زبان سردار حسینی + عکس و جزییات

حوادث رکنا: ظهر روز ۲۴ دی ماه قرارگاه کاهش تصادفات با حضور سردار رضایی جانشین فرمانده انتظامی فراجا و سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا و سردار مومنی ریس پلیس راه فراجا در شهرک آزمایش برگزار شد.
در این قراره گاه که به صورت ویدئو کنفرانس با شهرهای مبدا انجام شد در خصوص مواردی که منجر به کاهش امار تصادفات و جانباختگان می شود صحبت شد.
سردار سید تیمور حسینی ریس پلیس راهور فراجا در جریان برگزاری جلسه قرارگاه کاهش تصادفات در جمع خبرنگارن گفت: ضمن خسته نباشید به تمام عزیزانی که در طرح زمستان و این روزهای برفی درگیر وضعیت جوی ناپایدار هستند می گویم امیدواریم بتوانیم شرایط مناسبی را برای تردد هموطنان ایجاد کنیم.
ریس پلیس راهور فراجا در ادامه با اشاره به نقش بالای سردار رضایی جانشین فرمانده فراجا به عنوان یک معلم دلسوز همه اعضای سازمان فراجا را مانند فرزندشان میداند افزود: یکی از ماموریت های ویژه فراجا در خصوص تردد خودروها در تمام سطح کشور به پلیس راهور سپرده شد است، وظیفه ای که همیشه و در همه حال بر دوش ماست تا امنیت را برای شهروندان در طول مسیر ایجاد کنیم .
سردار حسینی گفت: موفقیت پلیس راهور در نظم و پیش گیری از وقوع تصادفات و حانباختگان تصادفات به عنوان ماموریت و رسالت مهم در پیش روی پلیس راهور قرار دارد تا بتوانیم با استفاده از منابع محدود و همکاری سازمان ها به هدف کلیدی خود یعنی امنیت راه ها برسیم.
حسینی گفت: ما نمی توانیم با چشمان بسته به اهداف بزرگ خود برسیم لذا با برگزاری جلسات مستمر با استان های دیگر وظیفه خود را انجام میدهیم.
ریس پلیس راهور افزود :سال ۱۴۰۲ با وضعیت نامناسبی روبرو بودیم که ۱۵ درصد افزایش جانباختگان را شاهد بودیم.
در همان زمان در تمامی دستگاهها اسیب شناسی ها شناسایی شده و به شکل بازدید های  استانی سعی در رفع موانع کردیم.
ریس پلیس راهور فراجا افزود: جلسات میدانی باعث شد تا ما با تشکیل کمیسیون های پایش با مجموعه اقدامات خوبی که انجام دادیم افزایش به کمتر از ۶ درصد برسد.
سردار حسینی در ادامه گفت: بیشتر استان هایی که با افزایش تصادفات روبرو بودند روند کاهشی را در پیش گرفته اند.
وی گفت: موفقیت ما در ماموریت ها بسته به وهله اول باید شرایط مناسب را در بدنه سازمان ایجاد کنیم.
ریس پلیس راهور فراجا  در خصوص سامانه ۱۹۷ گفت: بحث تحول درون سازمانی برای اضافه و مسمم کردن ماموران است تا بتوانیم ماموریت ها را با اثر بخشی بیشتر انجام دهیم، همچنین با آگاهی از محیط ماموریت خود باید قوت ها و ضعف ها رابشناسیم و اسیب پذیری را کاهش بدهیم.
در خصوص شماره گذاری خودرو گفت:باید ابتدا عرض یابی کرده تا بدانیم در چه حد برای رسالت پلیس راهور تاثیر گذار است تا در سهم تصادفات موثر واقع شویم
حسینی گفت:  سهم پلیس راهور در تصادفات را ۱۹ درصد اعلام کرده اند و این خودش جای تفکر دارد اما در حال حاضر باید در جهت وظیفه خود غافل نشویم.
توسعه هوشمند سازی در اولویت کار پلیس راهور قرار دارد تا بتوانیم همه موانع را برطرف کرده و بیشترین بهره را از سامانه های هوشمندسازی ببریم.
ریس پلیس راهور فراحا افزود: بحث برون سپاری به شرکت های دانش بنیان و .. در دستور کار پلیس راهور قرار خواهد گرفت تا از تمام توان افسران کارشناس بازنشسته نیز استفاده کنیم.

همچنین ببینید

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات زرین کوه دریاچه «تار دماوند»

فرمانده یگان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *