۱۶ محکوم فراری در آبادان دستگیر شدند

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۱۶ محکوم متواری در این شهرستان خبر داد .
به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری چهارشنبه پیرامون جزئیات خبر اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی محل محور با حضور پلیس‌های تخصصی یگان امداد و عوامل انتظامی شهرستان با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری اجرا شد.
وی افزود:ماموران انتظامی و تخصصی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضایی موفق شدند تعداد ۱۶ نفر محکوم متواری را که به اتهام جرائم مالی، سرقت، تیراندازی غیرمجاز و کلاهبرداری اینترنتی تحت تعقیب قضایی بودند شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
سرهنگ کشوری گفت: علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری سوداگرمرگ سابقه دار مواد مخدر و کشف یک کیلو ۸۳۵گرم مواد مخدر سنتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ واحد مظفری چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از اعلام خبری در خصوص فردی که در منزل خود اقدام به نگهداری و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان می‌ کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ چهل متری این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عامل توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان شدند که پس از هماهنگی مرجع قضائی یک نفر متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک کیلو ۸۳۵ گرم مواد مخدر سنتی کشف شد.
سرهنگ مظفری خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *