فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف ۳ کیلوگرم شیشه در داخل ۳ تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان خبر داد.

کشف ۳ کیلوگرم شیشه از هندوانه‌های اهدایی

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف ۳ کیلوگرم شیشه در داخل ۳ تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان خبر داد.
به گزارش ایلنا، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در تشریح جزئیات این خبر گفت: یکی از زندانیان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان که در مرخصی بوده است، نسبت به اهدای حدود ۳ تن هندوانه جهت مصرف زندانیان اقدام و آن را وارد اردوگاه می‌کند.
وی ادامه داد: در زمان تخلیه بار هندوانه اهدایی در انبار اردوگاه و حین بازرسی توسط کارکنان یگان حفاظت زندان، به یکی از هندوانه‌ها مشکوک می‌شوند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از بررسی دقیق‌تر آن، همکاران متوجه برش انتهایی هندوانه به صورت دایره‌ای شده و اثرات چسب در آن قسمت موجب گردید تا نسبت به باز نمودن هندوانه اقدام نمایند.
بنی‌اسدی‌فر اظهار داشت: بعد از شکافتن این هندوانه از داخل آن مقدار ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط سد.
وی یادآور شد: دقت عوامل یگان حفاظت در زمان تخلیه بار و هوشیاری آنان و سپس بررسی کامل بار اهدایی و خودروی حامل از اقدامات صورت گرفته بعدی بود.
براساس گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان با بیان این که راننده کامیون به اتهام اقدام در ورود مواد مخدر به داخل زندان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم اصلی نیز پس از کسب دستور قضایی در مخفیگاه خود شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *