هلاکت 3 نفر از تروریست در حمله به مقرهای انتظامی و دریابانی چابهار

حوادث رکنا: سخنگوی پلیس گفت: تعداد سه نفر از تروریست های وابسته به گروهک جیش الظلم که به مقرهای انتظامی و دریابانی شهرستان چابهار حمله کرده بودند به درک واصل شدند.
به گزارش رکنا، سخنگوی فراجا از حمله ناکام چند تیم تروریستی به مقرانتظامی و دریابانی چابهار در حوالی ساعت 30 دقیقه بامداد پنج شنبه خبر داد و گفت: در پی این حمله که با مقاومت وتبادل آتش نیروهای یگان های مذکور مواجه گردید، 3 نفر از تروریست ها به درک و تعدادی نیز زخمی وتعدادی از آنان درحین فرار وارد یک مجتمع مسکونی شدند و چندنفر از اعضای خانواده های ساکن در آن را به گروگان گرفتند که در حال حاضر مکان تحت کنترل پلیس می باشد و تلاش برای رهایی آنها با لحاظ حفظ سلامتی جان گروگان ها ادامه دارد.
در نتیجه تبادل آتش مدافعان امنیت با تروریست ها، یک نفر از مدافعان امنیت زخمی و دو نفر از جمله جانشین کلانتری 11 چابهار به شهادت رسیدند.
اخبار تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *