None

هشدار! سمت موسسات مشاوره کنکور نرو اگر اینها رو نمیدونی

Noneکنکور یک مسابقه سخت و طاقت فرسا با تعداد بالایی شرکت کننده است که همگی برای سکوی قهرمانی می‌جنگند.
آیا می‌دانید نقش مشاور کنکور در این مسابقه نفس گیر کنکور چیست؟ خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین معتبر دنیا خرید بلیط تبلیغ
مشاور کنکور دقیقاً شبیه همان مربی ورزشی است که تا آخرین لحظه در کنارتان می ماند و تا پایان مسیر موفقیت شما را همراهی میکند.
چگونه می‌توانیم به بهترین مشاور کنکور دسترسی پیدا کنیم؟
به این منظور شما باید یک موسسه مشاوره کنکور پیدا کنید و آن موسسه مشاوره کنکور شما را به مشاوری با تجربه و مناسب شخصیت مطالعاتی خودتان متصل کند.
با ما همراه باشید تا بهترین موسسات کنکور ایران را بشناسید و بدانید چگونه به این موسسات مشاوره کنکور اعتماد کنید و آینده تشغلی و تحصیلی خود را به آن ها بسپارید.

فکر میکنید که هدف از مشاوره کنکور فقط ترغیب شما به درس خواندن است؟
پس احتمالا از دیگر مزایای مشاوره کنکور اطلاعی ندارید. بهترین مشاوران کنکور صفر تا صد نکات مربوط به رتبه برتر شدن را در اختیار شما قرار می‌دهند.

برخی از مزیت‌های دیگر مشاوره کنکور عبارتند از:
مشاور کنکور شخصی است که قبلا همین مسیر شما را تجربه کرده، مشکلات شما را لمس کرده و به راه حل جدیدی برای مسائل روزمره ای که یک کنکوری تجربه می کند رسیده است.
استفاده از این تجربه عالی و مفید، سبب می‌شود چندین پله از سایر رقبای خود پیشی بگیرید و در این میان رسالتی برای موسسات مشاوره کنکور مانند کنکور تی وی پدید می آید که به شما کمک کنند تا بتوانید بر اساس شرایط خود با بهترین مشاوران کنکور ارتباط بگیرید.
بهترین موسسات کنکوری را چگونه بشناسیم؟
چه چیزی به ما می گوید که کدام موسسه مشاوره کنکور را انتخاب کنیم و کدام را انتخاب نکنیم؟
آیا به ریسک از دست دادن وقتش می ارزد که چند موسسه مشاوره کنکور را آزمایش کنیم تا بهترین را پیدا کنیم؟
جواب تمام سوالات بالا را با در ویژگی های زیر پیدا خواهید کرد و اگر موسسه مشاوره کنکوری حداقل 80 درصد ویژگی های زیر را داشت آن را انتخاب کنید:
1.بهترین موسسات کنکور آمار قبولی بالایی را در کنکور ارائه داده اند و رزومه خوبی دارند
2.حتماً سایت یا رسانه ای در شبکه های اجتماعی دارند که با طرز فکر آن ها آشنا شوید
3.جایی دارند که شما بتوانید پیشنهادات و انتقادات خودتان را به مدیر آن موسسه مشاوره کنکور منتقل کنید
4.تعرفه قیمت معقول و منطقی دارند و تعرفه معقول مشاوره کنکور تقریباً معادل تعرفه معقول مشاوره روانشناسی است
5.مجوز فعالیت حداقل در سطح آنلاین دارند
6.از روانشناسی زرد و روش های هیجانی در مشاوره کنکور استفاده نمی کنند
7.نحوه وقت دهی منظم و واضحی دارند و نظم در تار و پود سازمان خودشان وجود دارد
8.مشاوری که با شما سازگاری ندارد را طبق گزارش خود شما به سرعت عوض می کنند
9.حتماً در کل مجموعه شان با یک روانشناس در ارتباط هستند تا در صورتی که شما در بحران روحی قرار گرفتید و نیازمند مداخله روانشناسی بودید، بدون اتلاف وقت مداخله روانشناسی صورت بگیرد.
اگر فکر می کنید مشاوره تحصیلی صرفا مربوط به ایران و کنکور ایران است، سخت در اشتباهید. محصلان آمریکایی نیز قبل از ورود به کالج به موسساتی مثل collegewise.com که مشابه konkur.tv در ایران است مراجعه می‌کنند تا بتوانند مسیر تحصیلی خود را با آگاهی بیشتری طی کنند.
درواقع بهترین موسسه مشاوره کنکور متشکل از یک کادر مجرب و متخصص در حوزه کنکور می‌باشد که با بهترین و بروز ترین روش‌های آموزشی دانش آموز را تا روز کنکور و حتی بعد از کنکور برای انتخاب رشته همراهی می‌کنند.
برای مثال شما تمام ویژگی های بالا را در مجموعه آموزشی کنکور تی وی یکی از اولین موسسات مشاوره کنکور است که با هدف تغییر ذهنیت دانش آموز و رویکرد علم محور نسبت به کنکور و درس خواندن شروع به فعالیت کرد را می بینید‌ و در نهایت طی یک بازه زمانی کوتاه در لیست بهترین‌ موسسات و سایت های کنکوری ایران قرار گرفت.

رتبه برترها می‌دانند که هر مشاوری به موفقیت ‌آن‌ها در کنکور کمک نمی کند.
برای انتخاب بهترین مشاور کنکور از اشتباهات دیگر کنکوری‌ها در این مسیر درس بگیرید و اشتباهات آن‌ها را تکرار نکنید.
اشتباهات رایج دانش آموزان در انتخاب مشاور کنکور عبارتند از:
صرفا رتبه برتر بودن ملاک خوبی برای انتخاب مشاور نیست.
اطلاعات بهترین مشاور کنکور به روز است و راجع به آخرین تغییرات کنکور اطلاعات کافی دارد.
اصلی ترین معیار انتخاب مشاور تجربه و میزان تخصص او در زمینه کنکور و آموزش است و دانش آموز باید به هنگام انتخاب مشاور قبل از هرچیزی به این موضوع توجه کند.
خیلی مهم است که به حواشی و تبلیغات اغراق آمیز مشاوران در فضای مجازی توجه نکنید و به رزومه کاری او در حوزه کنکور را ملاک خود قرار دهید.
واقعاً کار سختی نیست بدون ارائه هیچ مجوز و هیچ سابقه و هیچ شایستگی، یک سری سخنان زیبا را از جای جای اینترنت جمع آوری کرد و تحت عنوان مشاوره کنکور به فایل ویدویی تبدیل کرده و در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و بعد کسب شهرت کرد.
مشاور باید از نظر فن بیان قوی باشد و بتواند به بهترین شکل ممکن اصول و مفاهیم را به دانش آموز انتقال دهد.
در حوزه مشاوره کنکور خیلی مهم است که شخصیت مشاور و دانش آموز با هم سازگار باشند. مثلاً اگر یک مشاور پر حرف و هیجانی در برابر یک دانش آموز درونگرای کم حرف قرار بگیرد، دانش آموز دچار تزلزل می شود و حتی ممکن است اعتماد به نفسش را هم از دست بدهد.
وظیفه مهم موسسات مشاوره کنکور این است که مشاور متناسب با شخصیت هر دانش آموز را در اختیارش بگذارند تا بالاترین بازدهی را در کنکور داشته باشد.
گول پیشنهاد‌های ارزان مشاور‌نماها را نخورید. به یاد داشته باشید که تعرفه ای که شما برای موسسه مشاوره کنکور پرداخت می‌کنید باید در یک بازه معقولی قرار داشته باشد و همانطور که بالاتر گفتیم تعرفه مشاوره کنکور تقریباً با تعرفه مشاوره روانشناسی برابری می کند.
مشاوره کنکور هم اگر بخواهیم در ابعاد استراتژیک به آن نگاه کنیم یک بازار دارد و یکی از مزایای رقابتی برخی از مشاورنماها دقیقاً شکستن قیمت و تعرفه نرمال برای جذب بیشتر است.
انتخاب بهترین مشاور کنکور نیز نیاز به مشورت دارد. بهتر است به هنگام انتخاب مشاور از رتبه برتر ها کمک بگیرید و از تجارب آن‌ها استفاده کنید.
واقعاً اگر کسی را می شناسید که خودش کنکور داده است و نتیجه مطلبوبی گرفته است و قبلاً مشاور داشته است، حتماً از مشاور او استفاه کنید چون جوابش را پس داده و تمام ویژگی های یک مشاور خوب را داشته است.
مشاور باید برای بهبود عملکرد دانش آموز با والدین او ارتباط صمیمانه و منطقی برقرار کند و والدین را از مشکلات دانش آموز آگاه کند.
میزان تاثیر والدین بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان، سبب شده تا بهترین موسسات مشاوره تحصیلی در سراسر دنیا مثل موسسه parents.com و konkur.tv در ایران برای موفقیت دانش آموزان بخش زیادی از خدمات مشاوره ای خود را به ارائه مشاوره به والدین اختصاص دهند.
البته ناگفته نماند که مشاور باید فضایی را فراهم آورد که دانش آموز به راحتی بتواند رازهایی که به والدینش نمی تواند بگوید را به او بگوید و مشاور کنکور قرار نیست جاسوسی دانش آموز را کند.

همچنین ببینید

کشف شکارچی بزرگی که ۴۰ میلیون سال قبل از دایناسور‌ ها می‌زیست

«گایاسیا جنیا» ۳۰۰ میلیون سال پیش با آرواره‌های کاملا باز در آب‌های باتلاقی کمین می‌کرد و آرواره‌های بزرگ خود را بر روی طعمه‌های بی‌خبر از همه جا می‌بست. این جانور که بسیار بزرگتر از انسان بود، در نزدیکی باتلاق‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *